Pokud z nějakého důvodu (technická nedostupnost serveru finanční správy) systém neobdrží kód FIK, pokladní doklad (nebo prodejka) se vytisknou s "náhradním kódem" PKP.
Současně je vygenerována "proaktivita", která obsahuje zprávu o neúspěšné komunikaci se serverem finanční správy a také datum a čas, do kdy je nutné finanční správě údaje o evidované tržbě odeslat.
Na kartě Přehled pokladních transakcí jsou k dispozici prvky pro filtraci, případně opakované odeslání pokladních dokladů s EET.
Přehled pokladních transakcí - prvky pro práci s EET doklady.
- zapnutý příznak vybere všechny doklady pokladen podléhající režimu EET
- zapnutý příznak vybere všechny doklady, u kterých došlo k úspěšné registraci EET |
- vypnutý příznak vybere doklady, u kterých se registrace nezdařila a je potřeba je odeslat znovu.
- výkonné tlačítko, které provede opakované odeslání dosud neregistrovaných dokladů podléhajících EET. |
Sada filtrů EET ... umožňuje vyhledávat konkrétní doklady podle známých EET parametrů. Za zmínku stojí filtr "EET pož. od - do", za jehož přispění můžete například v Procesním panelu sledovat transakce, u kterých se nepodařilo získat FIK kód, a které je třeba podle zákonné lhůty dnes vyřešit.
Řešení dokladů, u kterých se nepodařilo v on-line režimu získat FIK kód, můžete svěřit i systému samotnému. V Odeslání nezpracovaných dokladů do EET", kterou můžete zakomponovat do automatických nočních dávek údržby, které jistě běží na vašem serveru. Tato úloha provede nový pokus o odeslání dokladů pokladních transakcí, které dosud nemají platný FIK kód.
najdete úlohu "Automatická úloha - opakované odeslání dokladu do EET.
Povinným Parametrem1 při nastavování této úlohy je jméno uživatele, kterému se při případném nezdaru opakované evidence vytvoří upozornění (proaktivita).