Karta zaměstnance - Záložka Události
Na kartě zaměstnance, na záložce 'Události' je možné definovat různé pravidelně se opakující události a činnosti, které potřebujete u jednotlivých zaměstnanců sledovat.
Sledování událostí zaměstnance
Absolvování různých, často opakujících se, školení, Termíny povinných zkoušek a testů. Nárok na nové pracovní prostředky a podobně.
Definice sledovaných událostí na kartě zaměstnance.
Zapsáním data REALIZACE u jednotlivé události, systém doplní datum události DALŠÍ. Kdy ke stejné události má znovu dojít.
Číselník událostí zaměstnanců otevřete poklepáním na kterékoli pole ve sloupci TYP.
Číselník událostí zaměstnanců.
V číselníku zadáváte:
TYP | - zkratka události (max. 10 znaků) |
POPIS | - detailnější popis události. Zobrazuje se spolu se typem pro lepší pochopení zkratky. |
INTERVAL | - zadejte, po kolika dnech má událost nastat znovu |
Nad Přehledem zaměstnanců pak můžete hlídat (například pomocí Procesního panelu), kdy se blíží termín nějaké události a včas se na ni připravit, nebo zorganizovat školení.
Přehled zaměstnanců - sledování blížící se události.
V tomto případě například sledujeme, kterým zaměstnancům k zadanému termínu končí (nebo skončil) interval opravňující k vydání nového pracovního oděvu.