V přehledu 'Pokrytí požadavků a zdrojů', který je součástí Skladové dostupnosti lze také analyzovat takzvané zpoždění zdrojů - kde může prakticky jít o potencionální nedodržení termínů potvrzených zákazníkovi.
Protože se jedná o přehled, máte možnost dostat aktuální problémy na Procesní panel (počet položek s problémem) a na nepříznivou situaci včas reagovat.
Přehled "zpožděných zdrojů".
Uvedený obrázek ukazuje příklad nastavení filtrace, abyste viděli, u kterých položek v následujících pěti dnech je ohrožen potvrzený termín dodání.
Toto řešení víceméně ve stávající verzi Skladové dostupnosti již existuje, nyní byla vylepšena možnost filtrace:
Priorita | fitrační kriterium. Číslo priority říká v jakém pořadí jsou zdroje přidělovány k požadavkům (1 = jen požadovaný termín, 2 = potvrzený termín, 5 = urgentní objednávka) - čím vyšší číslo tím větší priorita. Objednávka s potvrzeným termínem je důležitější (má větší prioritu) než objednávka, která má "pouze" požadovaný termín. Objednávka (položka) označená jako urgentní, má prioritu nejvyšší a zdroje jsou jí přidělovány jako první. Pomocí speciálních filtračních kriterií pro filtraci číselné hodnoty, lze hodnoty i kombinovat (například 2;5 vybere všechny položky s prioritou 2 nebo 5). |
p.objednávka | možnost řazení požadavků podle čísla Přijaté objednávky. Díky tomu můžete vidět všechny problematické položky jedné objednávky pohromadě. |