Navigace:  Obchod > Vystavené faktury > Ukázky řešení > Automatické generování Upomínek >

Automatická úloha

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

V předchozí definici jsme nastavili, že chceme odeslat přípomínku platby odběrateli přesně 10-tý den po splatnosti faktury. Každý den to může být zrovna jiná skupina Odběratelů, nebo jiná faktura téhož Odběratele. Je tedy žádoucí, aby akce byla spuštěna skutečně každý den.

Abyste nemuseli každý den myslet na to, že máte rozeslat připomínky a také měli podchyceny soboty, neděle, svátky, na které zrovna může toto výročí spadat, můžete v systému nadefinovat tzv. "automatickou úlohu".

Definici automatických akcí najdete v menu SYSTÉM -> NASTAVENÍ AUTOMATICKÝCH AKCÍ.

 

Příklad nastavení automatických akcí.

Příklad nastavení automatických akcí.

 

Vytvořte ID AKCE (jeden kód akce může spojovat více úloh - například, všechny připravené rozvozy) a zapamatujte nebo si je poznačte.

Z rozbalovacího pole vyberte úlohu 'Realizace rozvozu sestva PDF č.'.

Hlavním parametrem úlohy je číslo definice rozvozu (na obrázku v předchozí kapitole vpravo nahoře, tyrkysové pole ID), v naší ukázce je to "    2    ".

Dalším parametrem je Uživatel. Pod tímto uživatelem se akce spustí a jeho konfigurace bude použita vytvoření PDF a odeslání e-mailové zprávy. Je tedy nutné, aby pod zvoleným uživatelem bylo možné ze systému odesílat e-maily.

 

pozor Akce se spouští obvykle na serveru, v noci a bezobslužně ! Tedy není s největší pravděpodobností možné využívat odesílání zpráv přes MS Outlook.

 

V takovém případě můžete využívat "interního e-mailového klienta", který je součástí systému. Vybraný uživatel ovšem musí mít tohoto klienta správně nastaveného, aby bylo možné e-maily touto cestou odeslat! (SMTP Server, jméno, heslo ...)