Navigace:  Obchod > Vystavené faktury > Ukázky řešení >

Automatické generování Upomínek

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Tato kapitola vám ukáže možnost, jak nezodpovědným odběratelům připomínat jejich závazky.

 

Využijeme k tomu tiskovou sestavu nad Vystavenými fakturami a nástroj, který nazýváme Rozvozy sestav PDF.

Výsledným produktem bude e-mailová zpráva pro konkrétního odběratele, která bude obsahovat přehled jeho faktur, obvykle nezaplacených určitý počet dnů po splatnosti.

 

Nejprve se rozhodněte, kolikrát a v jakých intervalech chcete své odběratele upomínat, a připravte si pro jednotlivé upomínky příslušné texty e-mailových zpráv.

Může být pro všechny typy upomínek stejný, nebo pro každý typ upomínky jiný, kdy budete v text postupně přitvrzovat.

Může se jednat o "prostý" nijak neformátovaný text, nebo si můžete připravit "hezký" formátovaný text pro tělo e-mailu ve formátu HTML.

 

Například se rozhodnete, že budete odběrateli připomínat vždy 10-tý a 21-tý den po splatnosti. Musíme tedy v systému připravit dvě podobné defince.