Navigace:  Konfigurace > Standard >

Nastavení e-mailového klienta

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Záložka "Hlavní" - Interní S4S e-mail klient

Na windows life mail se již nejde programově napojit (vyvolat odeslání emailu, synchronizace emailů do s4s), proto byl vyvinut "Interní S4S email klient".

Konfigurace "interního" e-mailového klienta.

Konfigurace "interního" e-mailového klienta.

 

Než Vám začne fungovat Interní S4S e-mailový klient je potřeba provést následující kroky:

nastavení klienta (SMTP server, user name, password a Email odesílatele)
zvolení volby odeslání zprávy "před odesláním editovat" včetně přílohy (systém Soft-4-Sale umožní editovat zprávu před jejím automatických odesláním)
zakliknutí volby "Automaticky založit záznam z jednání" (v případě odeslání emailu, systém umožní provést automatický zápis z jednání do Soft-4-Sale)
zvolením typu jednání pro odchozí e-mail

Po provedení těchto kroků můžete odeslat například nabídku přes ikonu posli a promáčknutí obálky se zelenou šipkou.

E-mailová zpráva vytvořená prostřednictvím "interního" klienta.

E-mailová zpráva vytvořená prostřednictvím "interního" klienta.

 

 

Záložka "Jednání" - Konfigurace tvorby Předmětu e-mailové zprávy

Při odesílání záznamu z jednání e-mailem, ať už jako dopis, nebo jen doklad o proběhlé schůzce, je vhodné pokud adresát už z předmětu e-mailu pozná, o jaký záznam se jedná, čeho se týká.

 

V menu STANDARD -> KONFIGURACE E-MAILOVÉHO KLIENTA na záložce JEDNÁNÍ je proto možnost zvolit, zda se má do předmětu e-mailu vkládat jen číslo jednání a nebo jej rozšířit i o téma jednání.

 

Sestavení rozšířeného předmětu e-mailu + tvorba záznamu ve spisové službě.

Sestavení rozšířeného předmětu e-mailu + tvorba záznamu ve spisové službě.

 

Vypnutý příznak = ZÁZNAM JEDNÁNÍ <číslo>

Zapnutý příznak = ZÁZNAM JEDNÁNÍ <číslo>: <téma>

 

Automatický zápis záznamu z Jednání

V tomto oddíle konfigurace můžete zapnout funkci, kdy současně s vytvořením e-mailové zprávy vznikne o této akci zápis ve spisové službě. Máte tak záznam o tom, že jste cokoli odeslali e-mailem ze systému. Npotřebujete tedy za tímto účelem prohledávat odeslanou poštu (o to třeba nejen na svém počítači). Záznam je lehce dohledatelný přímo u adresáta zprávy.

Funkce má několik volitelných parametrů:

 

Typ jednání- zařadí záznam spisové služby do vybraného konkrétního typu
Včetně přílohy- k záznamu spisové služby připojí i přílohy e-mailové zprávy
Naše značka- vygeneruje identifikátor "naše značka" (v existující číselné řadě).
Středisko- do záznamu spisové služby přenese Středisko uvedené na zdrojovém dokladu
Zakázka- do záznamu spisové služby přenese číslo Zakázky uvedené na zdrojovém dokladu
Oblast- do záznamu spisové služby přenese hodnotu Oblast uvedenou na zdrojovém dokladu

 

 

Záložka "Ostatní" - Výběr emailů pro hromadné odeslání

Na uvedených formulářích pro hromadné odesílání emailů je nově dostupná funkce dle konfigurace - Vybrat pouze první email kontaktu nebo Všechny emaily kontaktu.

Na zmíněných formulářích je zvolený režim zobrazen a při poklikání na tento text se lze přenést do příslušné konfigurace. Samotná konfigurace se nachází na kartě Nastavení emailového klienta (Konfigurace -> Standard -> Nastavení emailového klienta) na záložce Ostatní.

Více e-mailových adres na kartě kontaktu nebo kontaktní osoby .... zákazník pak zbytečně dostává hromadný e-mail několikrát ....
Ve funkcích, kde se používá hromadné odesílání e-mailů doplnit možnost volby (všechny e-maily / jen první)
Pro hromadnou korespondenci pak využívat buď celý řetězec e-mailových adres (jako dosud), nebo jen PRVNÍ adresu před středníkem !!!
Typické místo je možnost emailu nad kartami marketingových výběrů firem nebo osob, další nad rozvozy PDF.

 

Příklad řešení:
Na formulářích pro hromadné odesílání emailů z marketingových výběrů nebo definice rozvozu PDF sestav je dostupná informace o nastavení konfigurace počtu použitých e-mailových adres.
- Vybrat pouze první email kontaktu nebo Všechny emaily kontaktu.

Informace v Hromadném mailingu z marketingových výběrů

Informace v Hromadném mailingu z marketingových výběrů

 

Informace v Definici rozvozu PDF sestav.

Informace v Definici rozvozu PDF sestav.

 

 

Záložka "Texty"

Pro situace, kdy do emailu vkládáte stále stejné nebo téměř stejné texty, bylo na formulář odeslání emailu interním klientem přidáno tlačítko texty, kterým je možné rychle vložit (přidat) předdefinovaný text.

Tlačítko "Vložit" - použitím tlačítka se nabídne seznam předdefinovaných textů (prvních 100 znaků), kliknutím na text se tento text vloží na místo kurzoru. Je tak možné několik předdefinovaných textů zřetězit, nebo textem doplnit jinak ručně psanou zprávu.

Texty se definují na záložce "Texty ..." v konfiguraci e-mailového klienta.

Definice opakovaných textů pro tvorbu zprávy interním e-mailovým klientem.

Definice opakovaných textů pro tvorbu zprávy interním e-mailovým klientem.

 

Záložka je dostupná pouze při zapnuté volbě "interní S4S e-mail klient."