Navigation:  Logistika > Reklamace > Nová reklamace >

8D Protokol

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Na kartě Reklamace lze vyplnit podklady pro tzv. 8D Protokol

 

Řešení je možné formou tzv. Dotazníků (nástroj dostupný ve standardní licenci Soft-4-Sale – MARKETING -> DOTAZNÍKY).

Uživatel si připraví šablonu dotazníku, který pak jako šablonu využívá v jednotlivých Reklamacích. Pro každou Reklamaci je uložen samostatný vyplněný dotazník.

Z Přehledu uložených dotazníků jej lze otevřít a ve zjednodušené podobě vytisknout.

 

 

Přímo nad kartou Reklamace lze vytisknout pomocí připravené sestavy, která čerpá hodnoty z připojeného a vyplněného dotazníku - 8D REPORT

 

Pro zpětné (hromadné) vyhodnocování lze následně v rámci Dotazníků využít jejich Přehledy a Křížové tabulky.