Navigace:  Obchod > Přijaté objednávky > Přehled přijatých objednávek >

Objednávka "po termínu"

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Přehled přijatých objednávek má jako jedno z filtračních kriterií příznak "po termínu".

Jaké objednávky jsou "po termínu"? Jak systém pracuje s jednotlivými datumy na kartě objednávky?

 

note2 Chcete-li, aby filtrace fungovala správně, a pro uživatele srozumitelně, pracujte s TERMÍNY a údajích o DODÁNÍ správně a pečlivě !.

 

Objednávky jsou vyhodnoceny jako "po termínu" pokud:

a) objednávka MÁ zapnutý příznak DODÁNO a zároveň MÁ vyplněné datum DODÁNÍ a platí, že:

- Potvrzený termín < datum Dodání

- Požadovaný termín < datum Dodání (pokud není Potvrzený termín zadán)

 

b) objednávka NEMÁ zapnutý příznak DODÁNO a platí, že:

- Potvrzený termín < aktuální (dnešní) datum

- Požadovaný termín < dnešní datum (pokud není Potvrzený termín zadán)

 

c) pokud není zadán ani Potvrzený ani Požadovaný termín (!!!) je objednávka automaticky okamžitě a vždy "po termínu" bez ohledu na to, jestli je objednávka dodaná.

 

pozor  Pokud objednávka MÁ zapnutý příznak DODÁNO a zároveň NEMÁ vyplněné datum DODÁNÍ - NENÍ nikdy vyhodnocena jako "po termínu" !!.
Systémově k takové situaci nemůže dojít, vždy se jedná o nestandardní zásah uživatele.