Přehled přijatých objednávek má jako jedno z filtračních kriterií příznak "po termínu".
Jaké objednávky jsou "po termínu"? Jak systém pracuje s jednotlivými datumy na kartě objednávky?
Chcete-li, aby filtrace fungovala správně, a pro uživatele srozumitelně, pracujte s TERMÍNY a údajích o DODÁNÍ správně a pečlivě !.
Objednávky jsou vyhodnoceny jako "po termínu" pokud:
a) objednávka MÁ zapnutý příznak DODÁNO a zároveň MÁ vyplněné datum DODÁNÍ a platí, že:
- Potvrzený termín < datum Dodání
- Požadovaný termín < datum Dodání (pokud není Potvrzený termín zadán)
b) objednávka NEMÁ zapnutý příznak DODÁNO a platí, že:
- Potvrzený termín < aktuální (dnešní) datum
- Požadovaný termín < dnešní datum (pokud není Potvrzený termín zadán)
c) pokud není zadán ani Potvrzený ani Požadovaný termín (!!!) je objednávka automaticky okamžitě a vždy "po termínu" bez ohledu na to, jestli je objednávka dodaná.
Pokud objednávka MÁ zapnutý příznak DODÁNO a zároveň NEMÁ vyplněné datum DODÁNÍ - NENÍ nikdy vyhodnocena jako "po termínu" !!.
Systémově k takové situaci nemůže dojít, vždy se jedná o nestandardní zásah uživatele.