Navigace:  Operativa > Proaktivní události >

Nová proaktivní událost

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Nové připomenutí, nový proaktivní dokument

Proaktivním dokumentem v systému Soft-4-Sale se však může stát libovolný dokument (např. karta kontaktu, nabídka, poptávka, faktura, vystavená objednávka, ...). Proaktivita je tedy dostupná nad standardními dokumenty v systému Soft-4-Sale. Nad libovolným dokumentem systému (i mimo něj) můžete vygenerovat připomínku. Pokud je připomínka generovaná nad oknem dokladu, bude při otevření připomínky otevřena nejen vlastní okno připomínky, ale i okno příslušného dokumentu (tzv. proaktivní dokument). Novou připomínku můžete vytvořit třemi způsoby:

Typizované tlačítko (tmavě červený vykřičník) na nástrojové liště aktivuje zápis nového připomenutí nad konkrétním dokumentem. Otevřený dokument se stává proaktivním a připomínková služba zajistí při práci v systému Soft-4-Sale automatické připomenutí tohoto dokumentu v požadovanou dobu pro zvoleného uživatele.
Standardní volba je přes menu Standard – Rychlé akce – Nové připomenutí.
Třetí varianta vede opět k horkým klávesám a k nastavení funkce " Vytvoření proaktivního dokumentu / připomínky"

 

Při zadání nové připomínky uživatel volí:

pro koho je připomínka určena
kdy má být aktivována (datum a čas, datum zle zadat poklepnutím přes kalendář)
pokud chce připomínku distribuovat více než jednomu uživateli, může využít distribuční tlačítko a zvolit uživatele jimž bude připomínka kopírována (např. svolání porady)
tlačítko Ulož uloží připomínku a uzavře okno připomínky
zrušení připomínky (toto je využitelné jako korekce omylu). Uživatel může odstranit pouze Proaktivity jichž je autorem.
ostatní ovládací prvky využije uživatel až při vlastním připomenutí

 

Karta nové Proaktivní události - Připomenutí.

Karta nové Proaktivní události - Připomenutí.