Navigace:  Docházkový terminál > Konfigurace v systému >

Konfigurace Docházky

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Jestliže již využíváte evidenci docházky v systému Soft-4-Sale, pravděpodobně také máte nastaveny kódy pro jednotlivé docházkové situace. Pro vás tedy zbývá pouze drobnost - provázat tlačítka terminálu s vašimi kódy přichodů, odchodů či nepřítomností.

 

Konfigurace docházky

 

Zkontrolujte, případně přepněte zdroj pracovníků pro docházku na "Zaměstnanci".

 

menu SYSTÉM -> PŘÍCHODY/ODCHODY -> KONFIGURACE

 

DochazkaKonfigurace

 

Číselníky příchodů, odchodů, nepřítomnosti

 

Každé tlačítko docházkového terminálu je možné s číselníkem propárovat pouze jednou! Jestliže jste dosud používali více různých typů příchodů, odchodů nebo nepřítomností pro jednu situaci, zvolte jednu z nich jako výchozí pro zadávání terminálem. Ostatní kódy můžete samozřejmě nadále používat, ovšem pouze ve spojení manuálním zadáváním docházky přímo v Soft-4-Sale.

Jestliže dosud číselníky docházky nastaveny nemáte, můžete se inspirovat z následujících příkladů.

 

menu SYSTÉM -> PŘÍCHODY/ODCHODY -> ČÍSELNÍK PŘÍCHODŮ

 

Ukázka číselníku Příchodů (zahájení)

Ukázka číselníku Příchodů (zahájení)

 

menu SYSTÉM -> PŘÍCHODY/ODCHODY -> ČÍSELNÍK ODCHODŮ

 

Ukázka číselníku Odchodů (ukončení)

Ukázka číselníku Odchodů (ukončení)

 

menu SYSTÉM -> PŘÍCHODY/ODCHODY -> ČÍSELNÍK NEPŘÍTOMNOSTÍ

 

Ukázka číselníku Nepřítomností

Ukázka číselníku Nepřítomností

 

Nyní je systém Soft-4-Sale připraven na evidenci docházky prostřednictvím docházkového terminálu. Detailnější informace o práci s docházkou v systému Soft-4-Sale se dočtete ve standardní dokumentaci, která je dostupná na našich www stránkách, nebo přímo ze systému použitím tlačítka (F1) na klávesnici..

 

pozor  Pokud nebude tlačítko docházkového terminálu spárováno s číselníkem, nebude na terminálu nikdy aktivní.

 

note2 NEMOC (vícedenní pracovní neschopnost) se nepropojuje s žádným tlačítkem terminálu. Zahájení nemoci zadá oprávněný pracovník obvykle na základě telefonátu zaměstnance, nebo po doručení neschopenky. K ukončení NEMOCi dojde automaticky prvním "příchodem" zaměstnace do práce.