Jestliže již využíváte evidenci docházky v systému Soft-4-Sale, pravděpodobně také máte nastaveny kódy pro jednotlivé docházkové situace. Pro vás tedy zbývá pouze drobnost - provázat tlačítka terminálu s vašimi kódy přichodů, odchodů či nepřítomností.
Konfigurace docházky
Zkontrolujte, případně přepněte zdroj pracovníků pro docházku na "Zaměstnanci".
menu
Číselníky příchodů, odchodů, nepřítomnosti
Každé tlačítko docházkového terminálu je možné s číselníkem propárovat pouze jednou! Jestliže jste dosud používali více různých typů příchodů, odchodů nebo nepřítomností pro jednu situaci, zvolte jednu z nich jako výchozí pro zadávání terminálem. Ostatní kódy můžete samozřejmě nadále používat, ovšem pouze ve spojení manuálním zadáváním docházky přímo v Soft-4-Sale.
Jestliže dosud číselníky docházky nastaveny nemáte, můžete se inspirovat z následujících příkladů.
menu
Ukázka číselníku Příchodů (zahájení)
menu
Ukázka číselníku Odchodů (ukončení)
menu
Ukázka číselníku Nepřítomností
Nyní je systém Soft-4-Sale připraven na evidenci docházky prostřednictvím docházkového terminálu. Detailnější informace o práci s docházkou v systému Soft-4-Sale se dočtete ve standardní dokumentaci, která je dostupná na našich www stránkách, nebo přímo ze systému použitím tlačítka (F1) na klávesnici..
Pokud nebude tlačítko docházkového terminálu spárováno s číselníkem, nebude na terminálu nikdy aktivní.
NEMOC (vícedenní pracovní neschopnost) se nepropojuje s žádným tlačítkem terminálu. Zahájení nemoci zadá oprávněný pracovník obvykle na základě telefonátu zaměstnance, nebo po doručení neschopenky. K ukončení NEMOCi dojde automaticky prvním "příchodem" zaměstnace do práce.