Karta Help-Desk požadavku představuje záznam o evidenci požadavku v systému Soft-4-Sale.
Karta Help Deskového požadavku
V horní části karty Help-Desk požadavku jsou umístěny obecné informace o záznamu tj. (TYP, MODUL, NALÉHAVOST, ZÁVAŽNOST viz. konfigurace a ikony vyjadřující aktuální fázi životního cyklu tohoto Help-Desk požadavku + ikona pro distribuci (komu má být dáno na vědomí o vzniklém záznamu).
Karta Help-Desk požadavku se skládá z několika záložek, které nesou související informace o požadavku:
▪ | základní (zákazníky, osoba, zadavatel, verze, řešitel, termín, pracnost, atd.) |
▪ | zařazení (v případě, že Help-Desk požadavek souvisí s nějakou zakázkou budou zde zobrazeny informace a odkazy na tuto zakázku) |
▪ | systémové (datum vzniku, poslední změny, volba notifikace, zveřejnění, atd.) |
Při vzniku nového Help-Desk požadavku jsou vyplněné informace na internetovém portálu automaticky převzaty (doplněny) do systému Soft-4-Sale.
Ve dolní části karty Help-Desk požadavku jsou uvedeny následující informace:
▪ | hlavní - popis znění požadavku, řešení, akceptace a poznámky (první dvě jsou editovatelný ve formátu RTF) |
▪ | historie - zde jsou zobrazeny všechny historické změny na kartě požadavku |
▪ | komunikace - nese informace o případné komunikaci mezi řešitelem a zákazníkem - formou "otázka odpověď (vyjasnění přesného znění požadavku, odsouhlasení navrženého řešení, atd.) |
Připojení objektů k help-desk požadavku
Portálové řešení Help-Desk přináší další uživatelsky příjemnou novinku v podobě možnosti připojit soubor(y) k popisu požadavku.
Postup:
Připojení objektu je možné až po vyplnění a uložení help-desk požadavku klasickým způsobem. Na obrázku si můžete všimnout, že systém automaticky nabídne uložení, v tomto případě, až pěti souborů. Pro každý soubor je zde vytvořen samostatný řádek.
Výběr provedete přes tlačítko , kde pomocí průzkumníku vyhledáte a vložíte soubor. Tento krok případně opakujete pro další přílohy.
Po vložení všech potřebných souborů kliknete na tlačítko Ulož a systém automaticky přiřadí a zobrazí vybrané objekty jako součást přílohy help-desk požadavku.
Tlačítkem Zpět na přehled provedete aktualizaci záznamu a s tím související snížení počtu nabízených příloh v závislosti na aktuálním počtu přiložených souborů.
Automatické notifikace a proaktivity
Automatické notifikace představují způsob informování klienta/zákazníka o změně na kartě požadavku v systému Soft-4-Sale - tedy ze strany řešitele (např. otázka na bližší specifikaci, vyřešení požadavku, atd.) formou automaticky odeslaného e-mailu. Naopak v systému Soft-4-Sale se to projeví ve formě proaktivity na osobu řešitele (to v případě, že dojde ke změně ze strany zákazníka - na internetu). Tato volba je konfigurovatelná na kartě Help-Desku v záložce KOMUNIKACE.
funkční tlačítka
UZAVŘI - uzavře kartu požadavku pro další editaci
ZMĚNA - umožní další editaci požadavku i po tom co byl požadavek uzavřen