Pro samotnou anonymizaci firem použijte tuto záložku.
Startegie GDPR - Anonymizace kontaktů
Nejprve použijte jednotlivé generátory marketingových výběrů firem, které mají být anonymizovány. K dispozici jsou tři skupiny (marketingové výběry) firem.
Název marketingového výběru je vytvořen podle následující logiky:
GA - zkratka GDPR Anonymizaci
1 - číslo použitého generátoru, kterým byl vytvořen
180420 - datum vytvoření
Vazba na účetnictví | - (1) vybere kontakty, které mají příznak "fyzická osoba" a nesplňují podmínky pro uchovávání osobních údajů stanovené v konfigurační záložce z důvodu účetní evidence. |
Ostatní | - (2) vybere kontakty, které mají příznak "fyzická osoba" a nesplňují podmínky pro uchovávání osobních údajů stanovené v konfigurační záložce z důvodu ostatní evidence. |
Vhodné vymazat | - (3) vybere všechny kontakty, splňují podmínky stanovené v konfigurační záložce pro návrh ke smazání. |
Z důvodu zachování historie dokladů, obratů, výkonů obchodníků doklady zůstanou nadále v systému. Vazba na partnera i samotná karta kontaktu se změní.
Název firmy na kartě kontaktu, a na všech s ním souvisejících dokladech, se přepíše na "GDPR Anonymizace!1". Číslice za vykřičníkem ukazuje pořadí anonymizace kontaktu, ale hlavně slouží v databázi k zachování pravidla, kdy karty kontaktů nesmí mít duplicitní název.
Všechny citlivé údaje (adresa, telefonní čísla, e-mailové adresy, jména kontaktních osob ...) na kartě takové kontaktu budou odstraněny (smazány). Stejně tak budou smazány citlivé údaje na všech kartách kontaktních osob takové firmy.
- tlačítko zobrazí klasický přehled firem s aplikovaným filtrem na příslušný marketingový výběr |
- tlačítko provede nevratnou anonymizaci karty kontaktu. |
- tlačítko provede za určitých podmínek vratnou anonymizaci karty. |
Karta kontaktu - anonymizovana na základě pravidel GDPR
Pseudo-Anonymizace se ke kartě kontaktu a údajů na nich zachová naprosto stejně, jak bylo popsáno v předchozím odstavci s tím rozdílem, že data nejsou smazána trvale, ale jsou v zakryptované podobě uloženy do zvláštní tabulky. Data kontaktu lze v případě potřeby znovu obnovit. Uživatel však musí znát speciální heslo k této akci.
- tlačítko provede smazání kontaktů zařazených do uvedeného marketingového výběru (včetně souvisejících dokumentů!) |