Kontrolní body zakázek
Kontrolní body zakázek představují manažerský nástroj, který Vám umožní sledovat a řídit průběh složitějších zakázek z hlediska jejich zajištění a to přímo na kartě zakázky. S pomocí této funkce budete mít vždy aktuální přehled o všech souvisejících úkonech (úkoly, jednání, nabídky,…), které jsou přímo spojeny se zakázkou a budete tak moci operativně ovlivnit její průběh. Logika celé funkce spočívá v tom, že si nadefinujete číselník jednotlivých bodů zakázky, který následně budete sledovat a kontrolovat ve dvou úrovních (sadách) – sada dokumentace a sada objednávek. Číselník vzorových sad kontrolních bodů se nachází v menu Zakázky – Konfigurace. Zde provedete definici dle Vašeho využití.
V horní části karty zakázky je umístěna ikona pomocí nichž budete zadávat a řídit jednotlivé kontrolní body dané zakázky. Po kliknutí se vás systém zeptá, pro jakou sekci (sada) chcete vygenerovat kontrolní body. Provedete volbu z roletového menu (námi předem nadefinovaného číselníků kontrolních bodů) a potvrdíte klávesou OK.
Po stisknutí tlačítka OK systém vygeneruje jeden řádek v záložce Dokumentace a jeden řádek v záložce Objednávky. V případě záložky Dokumentace můžete sledovat a zadávat tyto hodnoty:
▪ | úkol, |
▪ | odesláno, |
▪ | schváleno, |
▪ | a poznámku. |
Záložka dokumentace
Ke každému poli existuje ikona představující možnost vygenerování nového záznamu (úkol, záznam spisové služby…) nebo můžete využít přiřazení již exitujícího úkolu přímo z roletové nabídky. Stejně je tomu i v případě odeslání (jednání) a schválení.
Záložka objednávky
V případě záložky objednávky platí stejná pravidla jako v případě záložky dokumentace s tím rozdílem, že v rámci kontrolního bodu sledujeme pole:
▪ | předpis (kdo to má na starosti), |
▪ | termín (datum dodání), |
▪ | objednávku (číslo související objednávky), |
▪ | a důležité termíny průběhu zakázky (vystavení, slíbení, dodání, naskladnění, …). |
V případě, že nesouhlasí časová návaznost jednotlivých činností, systém na to upozorní červených vykřičníkem .