Konfigurační okno pro výběr tiskové sestavy Reklamace
Výběr položek Reklamace k tisku
Pro tiskové sestavy "vyřízení reklamace" a "vyřízení reklamace EN" je do náhledu před tiskem vloženo dialogové okno, které umožní vybrat konkrétní položky, které chcete právě teď vytisknout.
Může totiž nastat situace, že na kartě Reklamace evidujete třeba dvacet položek, ale vyřizujete a řešíte je se zákazníkem postupně. Potřebujete tedy vyřízení reklamace vytisknout pouze s těmi položkami, kterých se to skutečně týká.
Možnost výběru položek pro tisk "vyřízení reklamace".
Funkčnost je navržena tak, že pokud chcete tisknout všechny položky, pouze na tomto okně potvrdíte tlačítkem OK . Jestliže jednu (nebo více) z položek označíte, vytisknou se pouze ty označené.
Použitím tlačítka Zrušit se akce přeruší, nic se nevytiskne a můžete opakovaným náhledem před tiskem vybrat položky znovu.
Dohledávání e-mailové adresy při odesílání elektronicky
V rámci funkce odesílání dokladu jako PDF přílohy e-mailem se dohledává e-mailová adresa, komu chcete zprávu odeslat. Protože doklad Reklamace může mít tři různé "směry", doshledává se adresa takto:
• | přijatá adresa se dohledává u kontaktní osoby nebo firmy "odběratele" |
• | vystavená adresa se dohledává u kontaktní osoby nebo firmy "dodavatele" |
• | interní adresa se dohledává u kontaktní osoby nebo firmy "odběratele" |