Toto nastavení umožňuje zajistit automatické vyplnění pole Středisko na dokladech.
Volba automatického doplnění střediska při tvorbě dokladu.
Mohou existovat prakticky dvě strategie
• | Doklady třídíte na střediska podle toho, kdo je zodpovědnou osobou, pak použijete jednu z prvních dvou voleb: |
Defaultní středisko dle přihlášeného uživatele ... doplní na nově vytvořený doklad Středisko podle obchodníka souvisejícím s přihlášeným uživatelem.
Aktualizace střediska po změně ... umožňuje automaticky opravit Středisko v případě, že změníte na dokladu odpovědnou osobu (Obchodníka).
Hodnota Střediska se v těchto případech dohledává v Číselníku obchodníků.
• | Doklady třídíte na střediska podle toho, pro jakou firmu je doklad určen, pak použijete poslední volbu: |
Defaultní středisko dle karty kontaktu ... doplní na nově vytvořený doklad Středisko podle firmy na dokladu. V tomto případě se Středisko dohledává na základní kartě souvisejícího kontaktu.