Navigace:  Obchodník na webu > Obchod > Servisní zásahy >

Servisní úkony

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Přímo na kartách některých dokumentů můžete výtvořit záznam o servisním úkonu.

Tato možnost je dostupná na těchto typech dokumentů:

Záznam z jednání (spisová služba)
Úkol
HelpDesk
Servisní zásah

 

Přímo v dolní části dokumentu najdete záložku 'Servis', která zobrazuje Servisní úkony, které pro tento dokumentu již byly zaznamenány a také možnost zadání úkonu nového.

 

Možnost záznamu Servisního úkonu přímo na zadávacím dokladu (Úkolu ...)

Možnost záznamu Servisního úkonu přímo na zadávacím dokladu (Úkolu ...)

 

Realizace        - datum, kdy k úkonu došlo. Datum lze uživatelsky změnit a zapsat tak úkony i zpětně, třeba druhý den po návratu ze servisního zásahu. Ve výchozím stavu je vyplněno aktuální datum, v případě jeho změny se "pamatuje" pro další zápis.

Řešitel                - rozbalovací pole nabízející seznam pracovníků uvedených v Číselníku obchodníků.

Typ úkonu        - vyberte odpovídající hodnotu z Číselníku servisních úkonů

Množství        - uveďte počet měrných jednotek úkonu (obvykle se jedná o časový údaj)

Placené        - příznak určující, zda se jedná o placenou či neplacenou činnost. Výchozí hodnota se řídí stavem podle Číselníku servisních úkonů. Uživatel může stav příznaku pro konkrétní úkon změnit.

Nový SRV        - umožňuje současně se zápisem servosního úkonu vytvořit kartu servisního zásahu vybraného typu.

Servisní zásah        - vyberte do kterého z již eistujících servisních zásahů se má úkon zapsat. Při tvorbě více záznamů úkonů (více činností, více pracovníků) v rámci jednoho servisního zásahu.

Cena                - prodejní hodnota zapisovaného úkonu (dle ˇ4íselního servisních úkonů). Pouze informativní hodnota, uživatel tuto hodnotu nemůže měnit.

Středisko        - vyberte ze seznamu Středisko, pod kterým má být úkon evidován. Výchozí hodnota se plní podle právě vybraného řešitele, pokud jsou v Číselníku obchodníků uvedena.

Název                - samotný popis servisního úkonu. Výchozí hodnotou je kombinace popisu úkonu dle Číselníku servisních úkonů + cca prvních 200 znaků zadání ze zdrojového dokumentu - typicky HelpDesku nebo Úkolu)

Poznámka        - interní poznámka k servisnímu úkonu. Nikde se netiskne, ani se s ní dále nepracuje.

Servisní úkony        - seznam již evidovaných Servisních úkonů k danému záznamu.

 

Po vyplnění všech relevantních údajů provedete použitím tlačítka    Zapiš SRV    samotný zápis do vybraného servisního zásahu.