Přímo na kartách některých dokumentů můžete výtvořit záznam o servisním úkonu.
Tato možnost je dostupná na těchto typech dokumentů:
• | Záznam z jednání (spisová služba) |
• | Úkol |
• | HelpDesk |
• | Servisní zásah |
Přímo v dolní části dokumentu najdete záložku 'Servis', která zobrazuje Servisní úkony, které pro tento dokumentu již byly zaznamenány a také možnost zadání úkonu nového.
Možnost záznamu Servisního úkonu přímo na zadávacím dokladu (Úkolu ...)
Realizace - datum, kdy k úkonu došlo. Datum lze uživatelsky změnit a zapsat tak úkony i zpětně, třeba druhý den po návratu ze servisního zásahu. Ve výchozím stavu je vyplněno aktuální datum, v případě jeho změny se "pamatuje" pro další zápis.
Řešitel - rozbalovací pole nabízející seznam pracovníků uvedených v Číselníku obchodníků.
Typ úkonu - vyberte odpovídající hodnotu z Číselníku servisních úkonů
Množství - uveďte počet měrných jednotek úkonu (obvykle se jedná o časový údaj)
Placené - příznak určující, zda se jedná o placenou či neplacenou činnost. Výchozí hodnota se řídí stavem podle Číselníku servisních úkonů. Uživatel může stav příznaku pro konkrétní úkon změnit.
Nový SRV - umožňuje současně se zápisem servosního úkonu vytvořit kartu servisního zásahu vybraného typu.
Servisní zásah - vyberte do kterého z již eistujících servisních zásahů se má úkon zapsat. Při tvorbě více záznamů úkonů (více činností, více pracovníků) v rámci jednoho servisního zásahu.
Cena - prodejní hodnota zapisovaného úkonu (dle ˇ4íselního servisních úkonů). Pouze informativní hodnota, uživatel tuto hodnotu nemůže měnit.
Středisko - vyberte ze seznamu Středisko, pod kterým má být úkon evidován. Výchozí hodnota se plní podle právě vybraného řešitele, pokud jsou v Číselníku obchodníků uvedena.
Název - samotný popis servisního úkonu. Výchozí hodnotou je kombinace popisu úkonu dle Číselníku servisních úkonů + cca prvních 200 znaků zadání ze zdrojového dokumentu - typicky HelpDesku nebo Úkolu)
Poznámka - interní poznámka k servisnímu úkonu. Nikde se netiskne, ani se s ní dále nepracuje.
Servisní úkony - seznam již evidovaných Servisních úkonů k danému záznamu.
Po vyplnění všech relevantních údajů provedete použitím tlačítka Zapiš SRV samotný zápis do vybraného servisního zásahu.