Navigace:  Servis > Servisní zásahy >

Přehled servisních zásahů

Previous pageReturn to chapter overviewNext page
Přehledová sestava evidovaných Servisních zásahů.

Přehledová sestava evidovaných Servisních zásahů.

Filtrační kriteria

Uzavřené- jsou takové servisní zásahy, na kterých bylo použito tlačítko Proveď (jsou uzamčeny pro nechtěné editaci)
Dokončené- mají zapnutý příznak vedle datumu PROVEDENO
Po termínu- již vypršel termín realizace, nebo u dokončených servisních zásahů je datum dokončení až po datu termínu
Záruční- mají na kartě servisního zásahu zapnutý příznak "Záruční"
Interní- mají na kartě servisního zásahu zapnutý příznak "Interní"
Vydáno- mají na kartě servisního zásahu zapnutý příznak "Vydáno"
Pohotovost- mají na kartě servisního zásahu zapnutý příznak "Pohotovost"
Placené- servisní zásah obsahuje placené úkony. Na kartě servisního zásahu je zapnutý příznak vedle pole odkazu na fakturu.
Fakturované- pole odkazu na fakturu obsahuje číslo vystavené faktury.
Obchodované- v poli OBCHOD.DOKLAD mají uveden odkaz na kartu Opravy nebo Přijaté objednávky.