Obchodní analýzy a plány
Nástroj pro obchodní analýzy a plánování najdete v menu Strategie.
Přehled definic obchodních analýz
Tento nástroj představuje rozsáhlé řešení pro realizaci dlouhodobých statistik a pro srovnávání těchto statistik buďto meziročně a nebo srovnávání těchto statistik s plánovanými hodnotami, které je možné do systému zadat.Obchodní plánování je tedy nástroj, který nenahrazuje jednotlivé statistiky, které jsou dostupné v jednotlivých modulech, ale dokáže:
▪ | popsat zadání pro zpracování analýzy |
▪ | spojit data z více zdrojů do jedné velké analýzy |
▪ | evidovat plánované hodnoty k těmto statistickým výstupům |
▪ | srovnávat hodnoty plánované a hodnoty skutečné |
▪ | srovnávat výsledky jednotlivých období (především roků) |
Nástroj pro obchodní analýzy a plánování umožňuje velice efektivně zpracovat historická data systému Soft-4-Sale v různých pohledech jak výnosových tak nákladových tak i řekněme pohledech, které jsou marketingové nebo pohledy, které jsou logistické skladové.Tyto pohledy lze analyzovat, ukládat mezivýsledky a hlavním přínosem tohoto nástroje jsou dvě základní možnosti:
1. | Vydefinovat a pojmenovat konkrétní pohled do vašich dat a tento opakovaně vyhodnocovat a srovnávat s minulými výsledky a zároveň sledovat trendy těchto informací. |
2. | V takto pojmenované analýze nadefinovat plánované hodnoty, kterých by mělo být dosaženo a kontrolovat plnění plánovaných hodnot. |
Tyto dva základní přínosy řadí oblast obchodních analýz plánů do modulu Strategie a představují razantní rozšíření možností modulu Strategie při využití dat Soft-4-Sale. Mnoho uživatelů má již v databázi data za více jak dva, tři, čtyři i pět let a znamená to, že uživatel má před sebou určité bohatství, které je nutné využít.