Použitím
se vytvoří nový záznam, kterému je přiděleno interní číslo podle definice platných číselných řad. Servisní zásah vytvořený tímto způsobem musí uživatel kompletně vyplnit - žádné údaje nejsou předvyplněny.Další možností je použít generátor - 'Srv!' nad dokladem, který generování servisního zásahu umožňuje (Jednání, HelpDesk, Požadavek, Úkol ...). V tomto případě budou již na kartě servisního zásahu předplněna pole, která je systém schopen ze zdrojového dokladu využít.
Generátor SRV nad Přehledem úkolů
• | Možnost "výběru" na přehledu úkolů. Přehled úkolů má nový (zelený) sloupec "?" pro výběr konkrétních úkolů. |
• | Možnost generovat Servisní zásah nad Přehledem úkolů. |
Přehled Úkolů - možnost označení hromadně nebo jednotlivých úkolů.
Nad přehledem je k dispozici generátor - 'Srv!'. Tento generátor z vyfiltrovaných úkolů vygeneruje jeden servisní zásah. Do zdrojových úkolů se zapíše vazební informace nového servisního zásahu. Do pole 'Hlášená závada' se sloučí veškeré popisy zadání zdrojových úkolů.