Navigace:  Obchodník na webu >

Úvodní obrazovka

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Po přihlášení do systému se zobrazí úvodní obrazovka, která uživatele informuje o posledně zapsaných údajích do systému a zobrazuje aktuálních stav základních agend.

 

Úvodní obrazovka se skládá ze tří základních částí:

 

Menu – standardní menu pro práci se systémem
Informační lišta – aktuální stav základních agend systému (dále jen Infopanel)
Úvod - rychlý, uživatelsky konfigurovatelný, náhled do systému

 

Úvodní obrazovka aplikace "Obchodník na webu".

Úvodní obrazovka aplikace "Obchodník na webu".

 

 

Hlavní menu

Standardní menu pro práci se systémem je shodné ve všech agendách systému. Slouží pro jeho ovládání a možnost odhlášení ze systému.

 

003

 

Menu obsahuje následující položky:

 

Úvod – přepnutí do úvodní obrazovky
Zboží - přehled zboží (ceník), přehled bonusových účtů, přehled smluvních cen (vše pouze "pro čtení")
Kontakty – práce s kontakty a kontaktními osobami
Marketing - evidence a tvorba záznamů spisové služby a požadavků zákazníků
Operativa – práce s jednáními, úkoly, helpdesky, plánováním času, upozorněními (proaktivitami) a připojenými objekty (externími soubory)
Nabídky – práce s nabídkami a poptávkami
Sklady - informace o stavu zásob (bez možnosti tvorby skladových dokladů!)
Zakázky – práce s objednávkami, servisními zásahy a pokladními doklady (včetně EET řešení)
Logistika - přehled reklamací, přehled výrobních čísel
Strategie - informace o obchodních plánech

 

 

INFORMAČNÍ LIŠTA (Infopanel

 

Informační lišta slouží k rychlému náhledu do stavu základních agend. Hodnota, která se zobrazuje u jednotlivých ikon, je dána počtem záznamů podle uložené filtrace pro infopanel. Po kliknutí na ikonu se otevře Přehled příslušné agendy, rovnou nafiltrovaný podle uložených pravidel.

 

Ukázka Infopanelu

Ukázka Infopanelu

 

note2 Jedinou výjimkou je ikona plánu času, která neotevírá Přehled, ale přímo grafický Kalendář.

 

Filtrační kritéria se ukládají nad jednotlivými Přehledy – viz kapitola Uložení filtračních kritérií a rozložení sloupců v sekci Práce s přehledy.

 

 

ÚVOD - rychlý náhled do systému

 

Tato sekce umožňuje zobrazit šest prvních záznamů z jednotlivých přehledů, podle nastavených filtračních kritérií. Filtrační kritéria se ukládají nad jednotlivými přehledy – viz kapitola „Uložení filtračních kritérií a rozložení sloupců“ v sekci „Práce s přehledy“.

 

Ukázka Úvodní obrazovky

Ukázka Úvodní obrazovky

 

Kliknutím na nadpis agendy je možné otevřít příslušný přehled. Kliknutím přímo na příslušný záznam, se tento otevře (na mobilních zařízeních dlouhým podržením na záznamu).

 

 

UŽIVATELSKÁ SEKCE

 

Zvláštní součástí hlavního menu je tato sekce určená k odhlášení a také osobnímu nastavení aplikace dle potřeb právě přihlášeného uživatele. Vedle jména uživatele je vidět čas do automatického odhlášení při nečinnosti. Čas odhlášení je nastavitelný v několika úrovních a jeho změna je popsána níže.

 

043

 

Změna hesla – umožňuje změnit přihlašovací heslo uživatele
Dvoufázové přihlašování - Ideálním řešením se jeví použití Dvoufázového autentifikátoru (Microsoft Authenitcator, Google Authenticator atd...) V podstatě jde o logiku, kdy uživatel si nainstaluje aplikaci do svého mobilního telefonu, tabletu atd, oskenuje QR kód, který se mu zobrazí po uložení Konfigurace s vybranou volbou "Autentizační aplikace". Tímto se mu do autentifikační aplikace vloží záznam a tato vždy po jejím spuštění vygeneruje číselný kód. Toto číslo bude SMAN požadovat jako další parametr při dvoufázovém přihlášení . Autentifikační aplikace tento číselný kód každých 30 sekund mění - pro každé jednotlivé přihlášení do aplikace SMAN bude tedy tento kód jiný. Po přihlášení klasickými údaji (jméno a heslo), se v případě 2-fázového přihlášení, uživateli zobrazí výzva k vložení kódu. V případě, že je zadán korektní kód, je uživatel přihlášen do aplikace SMAN. Na přihlášení máte tedy maximálně 30 sec. od získání kódu, pak se kód mění! (viz. HD90002121)

 

Prostředí – nabízí přizpůsobení prostředí a způsobu chování „obchodníka na webu“
Email - konfigurace odesílání e-mailů z aplikace
Agendy - umožňuje konfiguraci výcho záložky po otevření agendy a zapnutí automatického otevření tiskové sestavy po otevření dokladu.
Nápověda - odkazuje na dokumentaci umístěnou na webových stránkách MTJ Service s.r.o.
Dotazy a připomínky - umožňuje odeslat přímo z aplikace vaše dotazy nebo připomínky k aplikaci nám do MTJ Service.
Odhlášení