NOVÝ HELPDESK
Po kliknutí na volbu nový helpdesk se na obrazovce zobrazí karta hepldesku, na které se vyplní požadované údaje. Vyplněné údaje je potřeba uložit kliknutím na zelené tlačítko . Systém o úspěšném uložení dokladu informuje v informativním okně v levém dolním rohu obrazovky.
Notifikace změn HelpDesků
(funkčnost je aktivní od verze 1.33-20191015)
Notifikace změn HelpDesků se z S4S nyní přebírá do aplikace Obchodník na webu SMANa (je nutné uzpůsobit synchronizační věty) a dle konfigurace pak systém reaguje na změny LiveCycle jednotlivých HD požadavků.
V případě, že vznikne chyba, je uživatel o tomto informován.
V případě, kdy je vyhodnoceno, že systém nemá notifikaci odesílat neprovádí se ani informování uživatele.
Jestliže není nastaveno okamžité (automatické) odesílání emailu, je uživateli nejprve zobrazeno okno s textem notifikačního e-mailu a uživatel se může rozhodnout, zda notifikaci pošle tak jak je, nebo ji upraví, nebo ji nepošle vůbec..
Notifikační e-mail se z aplikace Obchodník na webu odesílá na dvě adresy - na klienta (zadavatele) HelpDesk požadavku a na vedoucího (osoba uvedená jako vedoucí na kartě HD požadavku.
Systém provádí a odesílá notifikaci až po použití tlačítka ULOŽIT.
GENEROVÁNÍ DOKLADů Z HELPDESKU
Z karty helpdesku je možné generovat související doklady, přičemž se na vygenerované doklady přenesou základní údaje (jméno firmy, osoby atp..).
Generování se provádí kliknutím na tlačítko a následně se vybere, jaký druh dokladu má vzniknout.