Navigace:  Obchodník na webu > Operativa >

Help-Desk

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

NOVÝ HELPDESK

Po kliknutí na volbu nový helpdesk se na obrazovce zobrazí karta hepldesku, na které se vyplní požadované údaje. Vyplněné údaje je potřeba uložit kliknutím na zelené tlačítko ButonULOZIT. Systém o úspěšném uložení dokladu informuje v informativním okně v levém dolním rohu obrazovky.

035

 

Notifikace změn HelpDesků

(funkčnost je aktivní od verze 1.33-20191015)

 

Notifikace změn HelpDesků se z S4S nyní přebírá do aplikace Obchodník na webu SMANa (je nutné uzpůsobit synchronizační věty) a dle konfigurace pak systém reaguje na změny LiveCycle jednotlivých HD požadavků.

V případě, že vznikne chyba, je uživatel o tomto informován.

V případě, kdy je vyhodnoceno, že systém nemá notifikaci odesílat neprovádí se ani informování uživatele.

Jestliže není nastaveno okamžité (automatické) odesílání emailu, je uživateli nejprve zobrazeno okno s textem notifikačního e-mailu a uživatel se může rozhodnout, zda notifikaci pošle tak jak je, nebo ji upraví, nebo ji nepošle vůbec..

Notifikační e-mail se z aplikace Obchodník na webu odesílá na dvě adresy - na klienta (zadavatele) HelpDesk požadavku a na vedoucího (osoba uvedená jako vedoucí na kartě HD požadavku.

Systém provádí a odesílá notifikaci až po použití tlačítka ULOŽIT.

 

 

GENEROVÁNÍ DOKLADů Z HELPDESKU

Z karty helpdesku je možné generovat související doklady, přičemž se na vygenerované  doklady přenesou základní údaje (jméno firmy, osoby atp..).

Generování se provádí kliknutím na tlačítko ButonGENEROVAT a následně se vybere, jaký druh dokladu má vzniknout.

036