Založení nové reklamace může provést několika způsoby:
1. | V menu Logistika - Kniha zařízení a servis - Nová zařízení (vyplněním prázdného okna) |
2. | Nad přehledem zařízení kliknete na ikonu ![]() |
3. | Nad přehledem zařízení kliknete na ikonu ![]() |
Pokud existuje na kartě zařízení evidence pohybu bez odkazu na DOKALD ID může docházet k situaci, kdy se uživateli nenabídne příslušné výrobní číslo přestože podle dokladů by na příslušném skladě mělo být.
V takové situaci je třeba otevřít kartu zařízení s výrobním číslem v menu logistika\kartu zařízení a servis\přehled zařízení
Nutno provést kontrolu na záložkách
-POHYBY
-SKLAD
Na kartě zařízení se evidují mimo jiné tyto důležité informace:
Celkem počet kusů ze všech příjmů provedených na příslušné zařízení
Na skladech momentální počet kusů na všech skladech kde se zařízení „pohybovalo“
Sklad poslední evidovaný pohyb