Založení nové reklamace může provést několika způsoby:
1. | V menu Logistika - Kniha zařízení a servis - Nová zařízení (vyplněním prázdného okna) |
2. | Nad přehledem zařízení kliknete na ikonu (nový záznam) v nástrojové liště, otevře se prázdné okno pro vyplnění údajů dokladu. |
3. | Nad přehledem zařízení kliknete na ikonu v nástrojové liště (zkopírování aktuálního dokladu do nového a následně případně změníte vybrané údaje) |
Přístupová práva - pro tvorbu a editaci karty zařízení musí mít uživatel přístupová práva buď Q3 (modul Servis) nebo S3 (modul Sklad).
Výrobní čísla čísla lze totiž zpracovávat bud z důvodu vedení servisu zařízení bez nutnosti vedení skladem, nebo ze skladových důvodů - výrobní čísla nebo šarže výrobků, materiálů, polotovarů.
Pokud existuje na kartě zařízení evidence pohybu bez odkazu na DOKALD ID může docházet k situaci, kdy se uživateli nenabídne příslušné výrobní číslo přestože podle dokladů by na příslušném skladě mělo být.
V takové situaci je třeba otevřít kartu zařízení s výrobním číslem v menu logistika\kartu zařízení a servis\přehled zařízení
Nutno provést kontrolu na záložkách
-POHYBY
-SKLAD
Na kartě zařízení se evidují mimo jiné tyto důležité informace:
Celkem počet kusů ze všech příjmů provedených na příslušné zařízení
Na skladech momentální počet kusů na všech skladech kde se zařízení „pohybovalo“
Sklad poslední evidovaný pohyb