MTJ Service používá aktivní Help-Desk pro komunikaci se zákazníky. Ti pomocí Help-Desku mohou zadávat svoje nápady, rady a požadavky na vylepšení systému Soft-4-Sale. My Vám za ně děkujeme.
Na portál Help-Desk systému Soft-4-Sale se dostanete buď přímo ze systému Soft-4-Sale (menu Systém - MTJ Service Help-Desk) nebo ze stránek MTJ www.mtj.cz sekce Help-Desk.
K přístupu na portál Help-Desk potřebujete mít přidělené přihlašovací údaje login a heslo. O přidělení přístupu si můžete zažádat přes e-mail info@mtj.cz nebo tel: 545 576 759
Připojení objektů k Help-Desk požadavku
Portálové řešení Help-Desk nabízí uživatelsky příjemnou novinku v podobě možnosti připojit soubor(y) k popisu požadavku.
Postup:
Připojení objektu je možné až po vyplnění a uložení help-desk požadavku klasickým způsobem. Na obrázku si můžete všimnout, že systém automaticky nabídne uložení, v tomto případě, až pěti souborů. Pro každý soubor je zde vytvořen samostatný řádek.
Výběr provedete přes tlačítko PROCHÁZET, kde pomocí průzkumníku vyhledáte a vložíte soubor. Tento krok případně opakujete pro další přílohy.
Po vložení všech potřebných souborů kliknete na tlačítko Ulož a systém automaticky přiřadí a zobrazí vybrané objekty jako součást přílohy help-desk požadavku.
Tlačítkem Zpět na přehled provedete aktualizaci záznamu a s tím související snížení počtu nabízených příloh v závislosti na aktuálním počtu přiložených souborů.
Synchronizace
Soft-4-Sale při synchronizaci nejen, že zapíše záznamy do tabulky OBJECT, ale rovnou provede stažení souborů do adresáře, který je konfigurovatelný od MTJ Service.
Pojmenování souborů je v obdobné logice jako při synchronizaci příloh e-mailů (zkratka firmy + jméno souboru + číslo objektu a přípona).
Nastavení
Uživatelé, kteří používají portálové řešení ve své firmě, si mohou nechat nakonfigurovat:
▪ | omezení maximální velikosti objektu |
▪ | omezení maximální počtu připojených objektů |
▪ | adresář, kde budou automaticky ukládány přílohy |