Jestliže aktivně využíváte marketingové výběry, možná jste se dostali do situace, že nabídka jednotlivých M-výběrů už je tak rozsáhlá, že se v ní těžko orientuje.
Funkci můžete také využít k tomu, aby uživatelé měli omezený přístup k některým konkrétním M-výběrům a nemohli je používat.
Tato konfigurační karta vám nabízí možnost si nabídku M-výběrů omezit tak, aby více vyhovovala vašim potřebám.
Konfiguraci omezení M-výběrů může použít uživatel s přístupovými právy "M3" nebo vyššími.
Konfigurační okno pro omezení seznamu nabízených marketingových výběrů.
Nastavené a uložené parametry pak omezují nabídku M-výběrů rozbalovacích polí, která slouží jako filtrační kriteria v různých přehledech, křížových tabulkách a podobně.
Pomocí tlačítka vyberte kategorii (variantu) M-výběrů (firem, osob, zboží)
Jestliže pod výběrovými tlačítky zobrazí červený text 'Omezení nejsou uložena!', nemáte pro vybranou kategorii M-výběru nastaveno žádné omezení a v nabídce uvidíte úplně všechny
Nastavte omezující kriteria
Prefix: | nabídka bude obsahovat pouze M-výběry obsahující zadaný textový řetězec |
Typ: | nabídka bude obsahovat pouze M-výběry vybraného Typu použitého na kartě Marketingového výběru |
Zodpovídá: | nabídka bude obsahovat pouze M-výběry vybraného uživatele (obchodníka), který je vytvořil |
Podívejte se, jaké M-výběry odpovídají vašemu nastavení.
Ukaž . | zobrazí formou tabulky seznam M-výběrů, které odpovídají vašim nastaveným parametrům |
Nezapomeňte vaše nastaveí uložit!
Ulož . | uloží vaše nastavená kriteria pro konkrétní kategorii M-výběrů |
Výmaz . | vyčistí právě nastavená výběrová kriteria formuláře |
Zpět . | zavře formulář. Žádná kriteria se neuloží! |
Parametry může nastavit jeden uživatel (správce) a ostatním uživatelům nastavení distribuovat.
Distribucí se přenáší uložené parametry všech tří kategorií M-Výběrů současně!
Distribuční tlačítko je dostupné pro uživatele s přístupovými právy "M4" nebo vyššími.