Nastavení reakce na nalezené telefonní číslo
Při nalezení telefonního čísla v databázi čísel, systém automaticky provede vybrané akce:
▪ | otevře kartu firmy/osoby |
▪ | otevře nový záznam spisové služby |
▪ | otevře nový záznam požadavku |
▪ | nově otevře nový HD požadavek včetně zadání typu HD |
Automatická aktualizace databáze telefonních čísel
Nastavení automatické aktualizace databáze telefonních čísel při změně údajů v systému:
▪ | při opravě telefonu na kartě firmy/ osoby |
▪ | při prvním spuštění systému Soft-4-Sale v rámci dne |
▪ | při výrobě repliky v tichém režimu (není vázáno na uživatele) |
▪ | při příjmu repliky v tichém režimu (není vázáno na uživatele) |
Tichým režimem se rozumí při spuštění automatických akcí (viz. modul Systém – Nastavení automatických akcí).
Spustit při startu
Teprve až po zatrhnutí této volby bude systém hlídat příchozí telefonní čísla.
Umístění databáze telefonních čísel
Implicitní cesta pro umístění databáze telefonních čísel je nastavena C:/SoftSale/Save.
Možnost zvolit HD požadavek přidán i do Přehledu telefonních čísel.
Ovládací prvky karty
Funkční klávesa - spustí funkcí pro vytvoření databáze telefonních čísel.
Funkční klávesa - zobrazí přehled databáze telefonních čísel.
Přehled telefonních čísel
Tlačítkem “Ukázat“ v konfiguraci databáze telefonních čísel, otevřete přehled všech evidovaných telefonních čísel.
I nad tímto přehledem platí, že doubleclickem na začátek řádku otevřete kartu kontaktů firmy/osoby.
Nad přehledem telefonních čísel lze generovat nový požadavek nebo novou spisovou službu. Podmínkou je umístění kurzoru na vybraný řádek kontaktu a následné zvolení akce.